Přednáška — Lead Nurturing v SaaS projektu

Připravuje Martin Souček, Hana Molíková — Byznys & Marketing — 45 minut

Přednáška vychází z naší základní otázky, kterou jsme si položili v roce 2018: Jak nastartovat bussiness growth a zároveň lépe pracovat s uživateli. Nahlédnete pod pokličku SaaS projektu s více než 10 letou historií.
Obsah vám přiblíží odpovědi na následující otázky:
Jak jsme navrhovali celou strategii Lead nurturingu?
Jaké aplikační řešení jsme implementovali a proč?
Jak měříme efektivnost, funnely a úzká místa?
Jak jsme vyřešili taskování mezi jednotlivými týmy?
Jak chystáme experimenty, jejichž výsledky implementujeme?
Jak to celé řešíme v 16 jazycích?
Jaké změny nám fungovaly a jaké vůbec ne?
Jaké konkrétní výsledky nám přinesly změny, které jsme udělali?

Pro koho je přednáška určena

Přednáška je určena pro všechny, kdo řeší post akviziční marketing. Dozvíte se, jak jsme připravovali celou strategii a jak jsme postupovali od triviálního řešení až po propracovaný měřitelný systém propojení s dalšími nástroji.

Komentáře

comments powered by Disqus